بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پول در آوردن حتی هنگام خواب

پول در آوردن حتی هنگام خواب

پول در آوردن حتی هنگام خواب


آیا شما در هنگام خواب هم می‌توانید کسب درآمد کنید؟


 اگر این‌طور بود خیلی خوب بود، نه؟


 ازآنجایی‌که ما هنوز در عصر اینترنت به سر می‌بریم، پس با قاطعیت می توان گفت بله! امکان پذیر است.

آهسته تر بروید تا سریع تر برسید! مطلب مرتبط آهسته تر بروید تا سریع تر برسید!


حالا از کجا شروع کنیم؟؟


فقط کافی است مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید تا با این روش کسب درآمد آشنا شوید و برای همیشه زندگی خود را تغییر بدهید.


اول از همه به این فکر کنید که به چه چیزهایی علاقه دارید! فیلم دیدن- کتاب خوندن – خرید پوشاک و ... پس هرچیزی که به ذهنتون میرسه رو روی کاغذ بنویسید و بعد اولویت بندی کنید. از بین آنها موردی را که هیچوقت از انجام دادنش خسته نمیشید را انتخاب کنید. درسته همون مورد حالا آماده است که رویای شما را به حقیقت بپیوندد.


مثلا فرض کنید شما خرید پوشاک رو انتخاب کردید و این کاری هست که هیچوقت ازش خسته نمیشید. حالا قدم بعدی اینه که وارد اینترنت بشید و با یک سرچ ساده، تمام صاحبان کسب و کار آنلاین پوشاک را بررسی کنید. وارد یکی از سایت ها شده و در قسمت "همکاری در فروش" ثبت نام کنید. بعد از چند ثانیه یک لینک مختص شما ساخته شده و در اختیارتان قرار می گیرد. این لینک برابر درآمد شما هست.


شما بدون هیچ ایده، سرمایه گذاری، مهارت تخصصی و ... می توانید شروع به کسب درآمد کنید. فقط کافیه در مرحله بعد این لینک را به اشتراک بگذارید. به ازای هر کاربری که آنها را به سایت فروشنده اصلی پوشاک ارجاع می دهید پورسانتی برای شما محاسبه می شود و به حسابتان واریز می شود. به همین راحتی!

فقط با یک کلیک بر روی لینک اختصاصی که آن را در ابتدا با خانواده، دوستان, آشنایان و ... به اشتراک گذاشتید می توانید کلی پول به جیب بزنید حتی وقتی که خواب هستید! جالب بود، نه؟



یکی از مهمترین فاکتورهای این روش مدرن درآمدزایی داشتن ارتباطات قوی است. بله درسته... فقط کافی است قدرت ارتباطات خود را تقویت نمایید و لینک خود را در شبکه های اجتماعی، وب سایت یا وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. مثل اینستاگرام، واتساپ، لینکداین و هرچیزی که فکر می کنید لینکتون دیده میشود و می تونید مشتری جذب کنید به نمایش بزارید.چون هرچه بیشتر لینک خود را به اشتراک بزارید و مخاطبانتان را ترغیب کنید که وارد سایت شوند و خرید را انجام دهند پول بیشتری هم عاید شما میشود. پس تنها اصل اساسی در بازاریابی فروش به اشتراک گذاری لینکتون هست.


برای جذب فالوئر ها و دوستانتان باید یک سری اطلاعات در مورد آن محصولی که می خواهند بخرند ارائه بدید. پس به تولیدمحتوایی مرتبط و جذاب برای محصولتان نیاز دارید. مثلا شما که در حوزه پوشاک فعالیت داشتید با نوشتن استایل های روز دنیا، رنگ های مد روز یا مقایسه نوع پارچه ها و هر موضوعی که فکر می کنید جذاب هست تولیدمحتوا می کنیدو بدین صورت مخاطبان خود را هدف قرار داده و به سمت حوزه خودتان هدایت و معرفی می کنید.


 یکی از مزیت های این نوع بازاریابی این هست که شما لازم نیست هیچ گونه جنسی بخرید، ریسک کنید و یا کالا را بسته بندی و ارسال کنید. همه این کارها بر عهده فروشنده اصلی سایت است. تنها فعالیت شما تبلیغ لینک و به اشتراک گذاری محصول بدون هیچگونه فعالیت فیزیکی و با صرف کمترین وقت و هزینه به صورت آنلاین است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده