بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رابطه سالم

رابطه سالم

ابتدا خودتان را بپذیرید و به خود عشق بورزید، بعد وارد رابطه شوید. اگر وقتی که احساس تنهایی میکنید، وارد یک رابطه شوید، دیگری را استثمار خواهید کرد. دیگری وسیله ای برای ارضای شما میگردد و شما از او استفاده خواهید کرد و هرکسی از مورد استفاده قرار گرفتن متنفر است. چون هیچ انسانی اینجا نیست که وسیله ای برای دیگری شود. هر انسانی ارزشمند است و خوشش نمی آید با او همانند شی برخورد شود.

هر کسی که در این دنیاست لیاقت بهترین ها را دارد. بهترین رابطه ها، احترام ها ، عشق و ...! رابطه ای که هر کس بتواند خودش باشد و احساساتش را بیان کند، عشق بورزد و محبت ببیند. بنابراین وقتی که از روی احساس تنهایی به سمت هر رابطه ای کشیده می شوید، آن رابطه دیر یا زود به شکست منجر می شود و باری به غم های شما اضافه شده و ناراحتی های بیشتری برای شما ایجاد می کند.

پس به یاد داشته باشید برای وارد شدن در یک رابطه مناسب آنطور که لیاقتش را دارید اول باید تمام احساسات قدیمی خود را کنار گذاشته و با ذهنی باز و سالم شروع کنید. ابتدا هدف خود را از نوع رابطه مشخص کرده و بعد به سوی آن پیش بروید. مطمئن باشید که جوینده یابنده است. وقتی که شما نیمه گمشده خود را پیدا کنید نه تنها احساس رضایت دارید بلکه رابطه تان سرشار از عشق و شادی آنطور که لایقش بودید، می شود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده