بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» عشق - قسمت اول

عشق - قسمت اول

اکنون در جامعه ای زندگی می کنیم که تازه داریم می فهمیم که واقعاً معنی زندگی چیست، یاد گرفتن چیست، و چه عواملی باعث تغییر ما می شوند و بر ما اثر می گذارند. انگیزه و پیام این زندگی چیست.


بهترین جواب عشق است. "عشق" یک پدیده تمام و کمال است. عشق به زندگی معنا می بخشد. باید بذر عشق را در وجودمان رشد بدهیم. عشق پدیده ای آموختنی است ولی بسیاری از ما از راهی که آن را آموخته ایم راضی و شاد نیستیم.


چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

ما به تغییر ایمان داریم. بنابراین اگر از جایگاه عشق در زندگی خود راضی نیستید وقت آن رسیده که آن را عوض کنید. می توانید صحنه ای تازه بیافرینید. تغییرات اساسی در انتخاب ها و تصمیم گیری هایتان انجام دهید. دیدگاهتان را عوض کنید و از همه زوایا به عشق نگاه کنید. زیراکه عشق بخشی جدایی ناپذیر از وجود ماست.


عشق در طول زمان با کم لطفی عالمان و دانشمندان روبرو بوده است. شوکه کننده است! زیرا که عشق چیزی است که همه ما به این نیروی اسرارآمیز نیاز داریم. ما برای هر کاری که در زندگی انجام میدیم به عشق نیاز داریم. عشق همان انگیزه ما برای تداوم در انجام فعالیت های روزمره و به طور کل انگیزه ای برای زندگی کردن است. ما به واسطه وجود نیروی عشق زندگی می سازیم. زندگی که در ان با عشق غذا می خوریم، با عشق بیرون می رویم، با عشق صحبت می کنیم، ارتباط برقرار میکنیم و...



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده